måndag 26 mars 2007

Rösta, besöksräknare och vårkänslor

Det är galet vad de utvalda till årets modeblogg värvar röster. Kan i och för sig förstå det vem skulle inte vilja vinna en resa till New York och bli utsedd till modebloggarnas modeblogg. Men jag tycker att det räcker att en person röstar en gång på en kandidat. Jag har tre favoriter och kunde inte välja så de fick alla varsin röst, men det skulle aldrig falla mig in att gå in och rösta på dem en gång till.

Från det ena till det andra, min sitemeter la av för tre dagar sen så nu har jag skaffat en ny och har fått börja från början. Inte kul men jag vill ha koll på hur många besökare jag har så bara till att bita i det sura äpplet.

Mamma och jag var ute på en långpromenix idag på 2 timmar, så skönt vårvärder och jag tog många fina bilder som jag lägger upp på bloggen imorgon tänkte jag. Nu ska jag gå och läsa min bok, den är såååå bra, jag känner igen mig i de flesta fall, överambitiös, har enorma krav på mig själv samt livrädd att misslyckas med något. Hoppas man kan få lite hjälp med detta av boken. Susa så sött och vakna torrt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mkt bra bok!!! Jennie Sjögren har skrivit en fortsättning också:
"Ordination: vardagsfeminism : handbok i jämställdhet hemma och på jobbet"
(*bibliotekarien tipsar*)

Sincerely Johanna sa...

helenamariacecilia: Jag har lånat deras andra bok Lycka till som jag ser fram emot enormt att läsa, hoppas den är lika bra.