söndag 18 mars 2007

Tack tjejer!

Jag är så rörd över de fina kommentarer jag fick på mitt senaste inlägg. Tack så mycket gummor för det det värmde verkligen. Just nu är det mycket jobb, plugg samt filmtittande och lite bloggande. Jag har sett bla IceAge2 ( inte lika rolig som ettan) och Heartbreak Hotel (över förväntan). Och pluggar till fonetiktentan samt gör planer för hösten. Nu ska jag gå och relaxa lite jobba långdag imorgon. Ska hinna gå in på Hushpuppies och tävla om ett par skor. Se nya Elle för info. Trevlig söndag. Puss och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du tog in kommentarerna! Kanske ska göra ett förtydligande vad gäller att jag är frisk nu..kanske snarare - jag tänker inte på mat och utseende hela tiden:-) och det är en jäkla skillnad mot för några år sedan! Tjipp sötnosen och ha en skön kväll

Vera sa...

Ang. YouTube: du måste först skapa ett konto. sen är det bara att välja ett klipp och klicka på post-video under klippet. klippet hamnar sen i din Edit post-lista. Sen är det bara att kontrollera och publish. hoppas att det funkar. Annars kan du ju alltid länka till klippet om du inte vill skapa ett eget konto.
Kram Vera