tisdag 27 mars 2007

Bloggar tar mycket tid!

Jag är helt slut, har hittat så många bra modebloggar den senaste tiden, många av dem finns med på listan till årets modebloggare och jag kan helt klart förstå att de finns med där. Det blir mer och mer bloggläsande snart får jag göra upp en plan och bara titta på några per dag, mamma tycker redan att jag sitter framför datorn för mycket och nu kan jag börja förstå henne. Men det är ju så kul. Hittade in till Stila idag och hennes blogg gillar jag skarp speciellt alla tips på gratissaker jag hitta nu. Ett återbesök är givet. Nu ska jag ut i solen på en promenad sen är det spa som gäller, ska raka benen, måla naglar, göra hårkur, ansiktsbehandling samt noppa ögonbryn. Jag har så mycket vårkänslor och då vill jag göra mig fin. Tjipp och hej

4 kommentarer:

Stila sa...

Vad gullig du är! Tack så jättemycket, vad glad jag blir!
Det är galet vad bloggar och bloggande kan rusa i väg i tiden, jag har också på allvar funderat på att sätta upp tidsgränser för varje dag!

Sara sa...

jag vet, det är jättelätt att fastna framför alla bloggar, tiden rinner iväg och man hinner inte hälften av vad man skulle gjort...

Mill sa...

Känner igen det där. Har så många jag vill läsa och så lite tid...

Smartasmia sa...

Japp - och en av favvisarna är ju din:-) Oui; bloggandet är eg. en heltidssyssla! Kram