måndag 12 mars 2007

Tre timmars promenad

Igår såg min syster och jag Offside, en mycket rolig film. Heja Torkel säger jag bara han är hur kul som helst. Sen satt jag och Emelie uppe till midnatt och pratade det var mysigt som när vi var små och delade rum. Hon är mitt bästa stöd och alla borde ha en syster som hon. Idag har mamma och jag varit ute och gått i TRE timmar. Jag var helt slut när vi kom hem, dessutom är jag genomförkyld och har feber men det gick bra ändå. Vi gick och överraskade en arbetskamrat och drack lite kaffe där innan vi begav oss hemåt. Väl hemma efter lunch gick jag och tog ett långt bad och började läsa nya numret av Damernas Värld som är hur bra som helst så långt som jag har kommit. Senare idag ska jag ta mig ner till museet och ha möte men jag känner inte alls för det. Imorgon börjar Grey's anatomy igen YIPPIE!!!! Längtar så tills dess. Ikväll är det Anna Phil, dags att börja öva på danskan till resan om en månad drygt. Nu ska jag gå och sova lite till så man blir frisk nån gång. Må så gott.

Inga kommentarer: