söndag 11 mars 2007

Middagsoutfit

Det var middag och Melodifestivalen igår kväll. Familjen har varit förkylda den senaste veckan och igår natt blev även jag drabbad. Så när vi skulle iväg till Monika var jag inte alls kry och kände inte för att gå, men så tänkte jag om och letade fram det mest bekväma men lite snyggt och reslutatet blev så här.

Jag är nöjd med resultatet, The Ark kan det nog gå bra för men jag säger bara Sarah Dawn Finer. Vilken röst vilken låt. Monika går på keramik kurs och hade en hel del saker hemma som jag blev helt förälskad i och jag skulle gärna lägga ut dem men gör inte det med respekt för Monkan. Men däremot funderar jag och syrran på att börja på keramikkursen som ges för att själva skapa. Idag söndag blir en lugn dag. Ska göra en ansiktsbehandling på syrran och försöka läsa ut min tråkiga bok. Må så gott.


1 kommentar:

Anonym sa...

Gillade också Sara Dawn Finer! Men The Ark kan nog också funka i Europa