lördag 10 mars 2007

Tidsfördiv och tips

Det blev Harrys döttrar istället för Masjävlar igår kväll. Och jag var väl inte helt såld på den, tyckte den var lam och att skådespelarna inte kändes genuina. Men men smaken är som baken.
Ska snart iväg på middag hos Monika men innan dess vill jag tipsa om en nätbutik som öppnar imorgon kl 12.00 Sheilastore. Jag ska verkligen kolla in den, har fått nyhetsbrev därifrån innan de öppnade. Sen vill jag tipsa om ett litet nöjde ni kan ägna er åt om ni får tråkigt i helgen. Det är att göra ett personlighetstest. Det fanns med en adress dit i Eskiltunas gratistidning Evelina nu i fredags och jag har nyss gjort det och det stämde precis. Adressen? http://www.zapera.com/survey/demo/personality/
Min syster sa något klokt idag som jag vill föra vidare. Besvikelser är konsekvenser av förväntningar. Så sant. Ha en trevlig lördag och kom ihåg rätt låt måste vinna.

Inga kommentarer: